PEDRES I BARRAQUES

L’exposició “Pedres i barraques. Les construccions de pedra seca” ens introdueix en l’apassionant món d’un patrimoni oblidat durant molts anys: les construccions amb pedra sense lligar; una tècnica ancestral, amb orígens antiquíssims, que ha perdurat en moltes zones de les nostres contrades en forma de marges, de cabanes i barraques.
És estrany que no hi hagi mostres d’aquesta manifestació de l’arquitectura popular i tradicional en qualsevol dels nostres pobles.

L’exposició fa un repàs de les tècniques, dels materials, de les formes i de les persones… que intervenen en la seva construcció; d’una manera didàctica i molt visual, amb fotografies de gran format.

Per a més informació si us plau pots trucar al 937695102 o enviar correu electrònic a: visitmutur@calella.cat